?

Log in

No account? Create an account
MS Gundam | always believed in futures

bluestraggler


PANGEEXUAL

expressing fangirlish fervor in a wide variety of nerdy and/or geeky outlets


Previous Entry Share Next Entry
art dump #109 - TMNT (gijinka) [2]
MS Gundam | always believed in futures
bluestraggler
BRO-TP POST. Those (im)patiently awaiting Raph/Leo can FINALLY! get it here. XD


Image Hosted by ImageShack.us

I LIKE MY LOVEHATEANGST PAIRINGS VIOLENT AND ABUSIVE. WHAT OF IT.

But yeah, this little piece of work took me all fricken night. I had a lot of problems with it initially, and had to change the angles/tilt of their faces many times before I was happy with it. I was very particular about it because I wanted Leo's face to be in clear view. Raph's used to this sort of violent, abrasive thing, but it isn't everyday that Leo has to actually fight for dominance, so I placed the focus on his face instead of Raph's in order to portray his expressions, which by their rarity are that much yummier. X3 Man, kisses are about the hardest things to draw in the whole world. Even porn's easier. x__X GUH.


To balance out the bloody and gritty and angry and intense, here, have something fluffy and sweet :D


Image Hosted by ImageShack.us

I was literally going EEHEEHEEHEEHEE when I drew this. It's so cute, the cuteness that was springing from my tablet pen, I couldn't resist XD; Unfortunately, I had to alter the angles quite a few times on this one too, and I ended up with the variation in which Donny's nose is a bit too big. T___T Mikey's arm is also a bit long, I noticed. I didn't bother cleaning up properly either... aargh. I blame Raph/Leo for burning me out prior. >_> Whatever. I have one cute fluffy Donny/Mikey fanart under my belt now. It's a start. XD

WHY DO I KEEP WASTING TIME LIKE THIS *WAILS*
Tags: ,

  • 1
OMG. *dies of the hot and cute successively* You totally kill me with your WONDERFUL WONDERFUL TURTLECEST. ♥ *SAVES TO HARD DRIVE RIGHT NOW*

LOL thank you!! It's great, cuz it isn't even REAL TURTLECEST, so we don't have to feel at all bad about it XDDDDD I've been... reading fanfiction though. And it's pushing me toward a VERY BAD PLACE *SHOOTS SELF*

Akko told me about the rp thing btw. I'M IN. I LOSE WHATEVER RESPECT FOR MYSELF I HAD LEFT IN ME, BUT I'M IN.

First off - love the angles on these. Very well considered, and very well done. It just pinpoints the focus so well.

RE : Raph/Leo
Gweh. Well, you got my speechless fangirl blob-self over MSN, and I'm still finding it difficult to be coherent. XD ATROCIOUSLY HOT, WOMAN. Leo's body language is especially delicious, his pain/pleasure expression is gorgeous [love the slight reluctance in it] and the way he's clutching onto Raph is WIN. LOADS OF HOT PAIN. THANK YOU VERY MUCH.

RE : Donny/Mikey
You know my stance on this pairing, but it's horribly adorable anyhow. I think it's really funny how I completely don't notice anything wrong with it even when you mention it. Lovely flow, terribly adorable and a very sweet mood. Very charming. ♥

WHY DO I KEEP WASTING TIME LIKE THIS *WAILS*
YOUR'S IS NOT TO QUESTION WHY. YOUR'S IS BUT TO DO OR DIE. ::cracks whip::

♥♥♥♥♥

Honestly, if I post turtle art and receive no more than one comment, just one comment like this from you, I'm happy. Nobody cares or enjoys it quite as much as you do, and that I am able to produce things that elicits such response from you makes me really happy. X3 IT ALSO HELPS ME FEEL NOT QUITE SO SILLY, DRAWING HUMAN FORMS OF ANTHROPOID TURTLES FROM A CHILDREN'S CARTOON.

I'm going to hell and it's all your fault. :(

JOIN US, IT'S A PARTY DOWN HERE

AND FINE DINING :DDDDDD

*IS SHOT*

...I need to stop randomly checking flists of flists because I find stuff like this and I go osnap and I like it whyyyyyyyy. orz

But it seriously is hot, and cute, and my childhood. D:

*SPORFLE* you're here by way of my mother aren't you XD THANK YOU FOR YOUR PATRONAGE. It helps me feel not quite so alone in this awful world of childhood bastardization.

BE PREPARED FOR A LOT MORE HURTIN', CUZ I'M NOT DONE.

it's not wasted time, it's feeding the hungry masses?

that said, HOT ♥

[goes back to lurking]

a;sefeljas;ej LOL WHEN DID THIS HAPPEN-- *checks profile page* WHAT'S GOING ON LOLOLOL I feel bombarded XDD

Oh great, if I ever achieve a decent amount of notoriety on the interweb all CFUD folks will know me as "that odd girl who draws gay turtle porn".

HI NAT HI. I COME SPAM. I SEE WHAT U DOIN UP THERE. APP

I SUGGEST YOU AND OKAA STOP WASTING YOUR TIME. I APPRECIATE YOUR CONTINUED ENCOURAGEMENT OF MY DEVIANT WAYS SUPPORT, BUT HONESTLY.

OMG

SPOTTED

I SO MISSED THIS

FJKLBFJA

Okay I'm coherent

HUHUHUHU oh god I give up I, I've gone to a bad place. T_T KISSES ARE IN FACT HARDER THAN ANYTHING EVER but omgggg your work paid off here nicely. It's really hard to get a grimace or tension that looks hot like that and you nailed it on Leo >D Is Raph smearing blood on his cheek? Cause that's ALSO REALLY HOT

A-and omg Donny and Mikey sob they're cute



...Also o shit I see my secret CFUD identity has been revealed uh DON'T LISTEN TO THEM, DON'T LET YOURSELF GET SUCKED IN I'M SERIOUS or you'll wake up one morning and realize you voluntarily play Leonardo in an online RP when you're 21 when all your childhood you bullied other people into playing him. ; ; Though I liked kidnapping Buffy because we thought she was April as an introduction so I almost feel better

Even porn's easier.
AHAHAHA I AGREE. QFT!

And these are hot, btw. MOAR MOAR.

YOU PEOPLE ARE INSATIABLE. GOSH. SO DEMANDING.

EEE! Very very nice!

With the Raph/Leo I really like the hands -- Leo's clutching in Raph's shirt and Raph's just kinda petting/ caressing/ holding Leo's face. And all the blood and scraps . . . if Leo/ Raph is going to happen, it would naturally start with a fight. :)

I love the Mikey/Don drawing -- just very sweet and completly them. I love Mikey's slightly opened eyes and thier lips.

Awesome job.

Yaay thank you!!

YES, the hands are definitely something I wanted to place a bit of focus on. Haha, violence -> making out is like foreplay -> sex, where they wrangle for dominance and all that yummy stuff.

I hope to draw more Don/Mikey too! Need them as Cute and Happy buffer to balance out the Raph/Leo LOVEHATEANGSTSEX.

  • 1